سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دو راهی زندگی

دانلود جدیدترین آهنگ ندیم به نام تنهام نزار

دانلود آهنگ غمگین ندیم به نام تنهام نزار با کیفیت بالا و لینک مستقیم

ندیم , تنهام نزارندیم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

شعر: باران بهرامی , ملودی: امو بند

تنظیم ، میکس مستر: رضا پناهی , گیتار: فیروز ویسانلو

متن آهنگ جدید ندیم بنام تنهام نزار

تو دلم یه حرفه که نمیتونم بهت بگم
این شده یه بغض
نمیشه باورم که هر دفه با یک بهونه
می خوای تنهام بذاری
با طعنه هات همش پا رو قلب من میذاری
میدونم که جای تو هنوز توی قلبم هست
این قلب من دیونته میزنه واسه نفس نفس
تنهام نذار منو تو اوج سختیای روزگار
میدونی عاشقم و عمری بیقرار چشم انتظار
شاید دلت از اینکه عاشقم ترسیده بود
که از چشام اشک باریده بود رنجیده بود

عمریه دلم از طعنه های تو عاصی شده
چقد با قلب من بازی شده تا که راضی شده
این آرزو یه عمر تو دلم مونده که نگات
بشه واسه منی که میمیرم برات میمیرم برات
تنهام نذار منو تو اوج سختیای روزگار
میدونی عاشقم و عمری بیقرار چشم انتظار
شاید دلت از اینکه عاشقم ترسیده بود
که از چشام اشک باریده بود رنجیده بود
تنهام نذار منو تو اوج سختیای روزگار
میدونی عاشقم و عمری بیقرار چشم انتظار
شاید دلت از اینکه عاشقم ترسیده بود
که از چشام اشک باریده بود رنجیده بود